Pakej Karangan PT3

Pakej Karangan PT3

Thursday, November 19, 2009

PAKEJ PENDIDIKAN PMR BERMULA DISEMBER INI


Hi pelajar,

Pakej pendidikan BM saya akan bermula disember ini.

Ada pelbagai pakej pendidikan dan e-buku yang sesuai buat pelajar semua telah saya rangka dengan rapi.

Semua bahan pengajaran dan pembelajaran juga sudah dikemaskinikan untuk memberikan pendidikan alaf baru yang berkualiti tetapi dengan harga yang berpatutan.

Manakala e-buku terbaru saya tentang karangan PMR juga akan muncul pada Disember ini. Jadi, e-buku ini mampu memberikan pelajar sedikit kelebihan dalam persiapan peperiksaan mereka.

Emel saya jika anda mempunyai sebarang pertanyaan tentang e-buku dan pakej pendidikan yang saya tawarkan itu.

Terima kasih.

Cikgu Azman

1 comment:

mknair said...

ok......................