Pakej Karangan PT3

Pakej Karangan PT3

Tuesday, September 13, 2011

Seminar PMR di PTM Mendapat Sambutan Hangat

Hi pelajar semua...

Saya begitu gembira apabila dimaklumkan oleh pihak pengurusan PTM bahawa semua kumpulan seminar di tempat itu sudah penuh. Malah, PTM terpaksa menambah satu lagi kumpulan atas permintaan pelajar yang masih belum mendaftar.

Untuk seminar BM kumpulan saya, hanya soalan ramalan sahaja yang akan saya huraikan dalam kelas dan bahan tambahan akan saya emelkan kepada pelajar.

Saya berpendapat penggunaan penghantaran bahan tambahan melalui emel ini boleh membantu pelajar berasa yakin untuk menghadapi pmr itu. Tindakan ini juga sebagai tanda penghargaan saya kepada pelajar yang sekian lama menghadiri kelas saya selama ini. Tiada sebarang bayaran dikenakan untuk perkhidmatan penghantaran bahan melalui emel ini kepada pelajar yang menghadiri seminar saya itu.

Jadi, pastikan anda yang menghadiri seminar BM saya itu mempunyai alamat emel sendiri. Semua alamat emel ini boleh diserahkan kepada saya selepas selesai kelas seminar itu kelak.

Bahan tambahan ini semuanya dalam bentuk karangan.

No comments: